08 februari 2007

från hjärtat

Läggdags, igen. Precis som vanligt alltihop. Inget nytt, inget spännande. Några tankar här och var, jobb, vännerna, M...

När M och jag träffades blev jag förälskad med en gång. Det drabbade mig och jag var häpen över hur det kändes, att vara käääär, in love, förälskad. Jag försökte få honom att se mig på samma sätt samtidigt som jag insåg att det var lönlöst eftersom jag skulle flytta, och jag tänkte att jag inte skulle sabba vänskapen genom att hoppa i säng med honom. Ändå ville jag inget hellre, att ha honom, i sängen. Jag tror jag gav upp. Och då bara hände det, han föll för mig.

Fortfarande gör det mig förvånad. Han kunde fått någon bättre, någon snyggare, någon som var roligare eller gladare, men han föll för mig!

Och jag ÄR glad för det, trots att han har gjort mig arg, trots att han har gjort mig besviken så är jag glad för honom, han gör mig glad, han får mig att må bra och jag är glad (trallalalala)

Fast med modifikation.

Inga kommentarer: