01 juni 2008

Svenne-bananer, kan de blogga?

I flera dagar, eller faktiskt, flera veckor har jag funderat på att låta det vara klart nu, det här med bloggen. Jag sätter mig ner för att skriva och ut ur fingrarnas knatter kommer inget! Jag har 23 utkast som bara är inget eller halva och jag tror att det börjar bli dags att knyta ihop säcken.

Jag vill inte att bloggen ska bli en ursäkt för somliga att uppdatera sig om mig utan att behöva fråga, och jag vill inte att bloggen ska vara ett ok, där jag känner tvång. Dessutom har jag annat att skriva på andra ställen och just nu känns det nog mer aktuellt för mig att lägga krutet där. Så jag får se helt enkelt. Hur jag gör, med bloggen.

Jag funderar lite på det där med musikblogg, jag gillar ju det, men en "svenne-banan-musik blogg," kan det vara något verkligen?

Jag får se..

4 kommentarer:

Anne sa...

jag gillar din musiksmak. Du kanske kan kombinera, musik och text?

Mrs S sa...

Jag tror på Annes idé men jag förstår verkligen dina tankar på att lägga ner bloggen. Jag är skitless på min och orkar inte, kan inte, skriva en enda vettigt mening men har bestämt mig för att låta den finnas kvar ett tag till ändå. Jag skriver när jag vill och jag vet att det är roligt att ha kvar senare så den får väl finnas till tills jag ångrar mig.
Tror du inte sommarsolen gör sitt till ledan också? Att sitta inne vid en dator känns inte som prio ett när solen gassar ute.
Hoppas inte att du stänger igen helt, jag vill följa med!

Fru Kaos sa...

Trevlig midsommar!
/Anna

smul sa...

anne; ja det är så jag säger det

mrs S, jag vet inte ad det är som gör att jag känt mig less. Jag tror på något viss att själva sittandet vid datorn gjort mig less. Jag har tröttnat, men jag har börjat hitta en slags balans kanske.

fru kaos, sent men.. TACK det samma!