10 november 2011

My Ass

"passa på att vila nu för sedan kommer det bli dåligt med det.."

JA MEN JAG KAN JU INTE!!!

Jag somnar sent och vaknar skittidigt. Jag jobbar heltid och har ett tungt jobb och märker att jag får ont i huvudet runt 14, 15-tiden varje dag när jag är på jobbet. Det är ett litet helsicke att jag inte kan sova för jag är så trött att jag bölar ibland.

spökveckor... my ass. "i dessa veckor kan mamman känna att hon mår så bra som tidigare, att hon kan njuta av graviditeten och att hon orkar mer" MY ASS att jag orkar mer!!

fast jag njuter ändå, för jag är gravid, faktiskt.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Orättvisan. sa...

Hoho, du har så rätt! Man får fasen gnälla hur mycket man vill för det är klart som fän att man njuter ändå av att vara gravid! Ett underbart ofog är det! <3

Yevonde sa...

Nä jag sov med fruktansvärt dåligt i nio månader. Upp och kissa en gång i kvarten och sen stel efter en hevtimme och snurra, snurra. Se till att försöka sova på dagarna när du kan, eller vila iaf. Strunt i måsten och lägg dig på soffan :)