16 april 2009

trött som i sömnig

Jag är trött! Men jag hör till dem som inte begriper att man kan gå och lägga sig när man känner sig trött. Jag har aldrig riktigt förstått det där med att lägga sig före 22, att det faktiskt förekommer i de flesta av mina vänners hem att de lägger sig mellan 21 och 22 är snudd på obegripligt. Hur lyckas de? Och nej, det beror inte bara på att de har barn, de har alltid gjort sådant.

Apropå barn.. Jag har ju inga. Jag vill, och numera också M, men det funkar inte riktigt som vi hade hoppats. Men jag har ingen panik eller så. Jag tänker lite att mitt liv hade en mening ända fram till nu och det måste det ha även om det aldrig skulle funka. Det är kanske lätt att säga, jag vet inte. Vi får se.

stundens musik: Fever ray - if I had a heart


Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Anne sa...

Nej jag kommer sällan i säng före midnatt, så mycket som ska göras. Och hoppas det blir som du vill, med barn, med allt.