26 februari 2011

Tweet, tweet

Mjo, så atte..

Vet ni hur bra ni är ni som läser här. Jag lyfte när jag hade läst kommentarerna senast och så blev jag genast mindre rädd och mycket gladare. Tack fina fina ni. Överhuvudtaget måste jag säga att jag är ganska glad över att jag har läsare, det är lite pinsamt att erkänna men det är så, jag blir glad av det.

M åker runt i sin polisbil nu igen. Han ska komma hem snart och då är han trött eller uppåt. Antingen eller, på eller av, så är det som oftast, medan jag själv är lite jämt depp eller ganska glad egentligen. Eller så vet jag inte, jag kan inte riktigt analysera detta med mitt eget humör.

Jag tycker att det är lite synd att det finns så få ivf:are få icsi:are på twitter. Då skulle man få veta snart hur det låg till med plusen och äggen och hela alltet snabbt. Å andra sidan är det ett helavtidsjobb att upprätthålla en blogg, det vet jag nog men jag har gjort'et i alla fall. Lagt till mig och provar. Jag vet inte ens om jag förstått hur man gör men jag ska prova. Twitter alltså.

Bara några få dagar kvar tills jag vet ungefär när vi får börja. De långsammaste veckorna på länge har just förflutit ganska fort.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Åren går sa...

Jag har faktiskt funderat på att starta ett twitterkonto för just Ivf-behandlingarna, men inte kunnat bestämma mig. Det är ju lite trist att man bara får upp engelska inlägg när man söker på #ivf. Bra initiativ!
Och, klart man blir glad när man har läsare! :-)

Icka sa...

Visste äre kul m läsare o kommentrer, alltid roligare att skriva fyndiga, ledsna, arga, glada inlägg då!
Så skönt att få ett datum!
Kram