31 maj 2007

Filmen om mig - del 2

Det är någon slags bloggtorka tror jag. Det har hänt förut, jag tröttnar. Kanske inte så mycket på själva skrivandet som på att hitta korn från mina dagar och mina tankar som överhuvudtaget är något att skriva om, att läsa om, på ett någorlunda intressant sätt. Det är svårt.

Jag har skrivit en hel del. Men jag skriver bäst när jag har ett mål, en uppgift, en uppsats och det har jag inte nu. Nu skriver jag för mig och för att jag inbillar mig att det finns de som återvänder, trots att jag ställer mig tvekande till det eftersom det bara är jag, om mig och mitt, om M. Till och med jag tycker att filmen om mig är rätt boring för det mesta.

............................................................................................

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: