06 mars 2008

skalligt åt de snåla!

Hur svårt kan det vara att hitta ett par gröna strumpbyxor? SVÅRT är det. De gröna jag hittar är antingen jävligt gröna eller jävligt fel gröna. Så det är svårt.

För övrigt har jag bränt 1400 spänn på att klippa håret och färga det. Dyrt är det, och frisören envisades med att ha i alldeles för mycket klet så nu hart jag sovfrilla efter att ha lutat huvudet mot nackstödet i bilen.

För övrigt kan jag tillägga att det inte är riktigt smart att gå och klippa håret när man hostar som en galning, man måste förvarna varje gång så att han inte sätter saxen i nacken eller färgpenseln i ögat.

1 kommentar:

Mrs S sa...

Vet inte vilken nyans du ar ute efter men mina mossgrona kommer fran HM. Lindex och Topshop har ganska manga annars kanske?

Det ar dyrt att ga till frissan ja men en bra lyxgrej. Min frisor har ocksa i lite for mycket produkter ibland, jag vill bara aka raka vagen hem och tvatta haret. Lite trakigt med tanke pa att den roda fargen slapper sa fort fast nu har jag iofs blivit brunett.