23 mars 2011

oh joy

Idag är det värt allt. Jag ÄR nedreglerad och det ordentligt. Inte konstigt att jag mår kasst! Men det gör inget, inte idag. Idag är jag riktigt glad över att få börja med sprutor imorgon. Jag ser det som ett delmål, och jag är lite närmare målet. Jag är faktiskt lite närmare ett + och jag inser att så här förhoppningsfull har jag inte vågat vara sedan vi fick veta att det inte fanns några spermier alls.

Jag känner mig glad och jag önskar jag hade kunnat ringa mamman och berätta. Men hon vet ju inte att vi är under behandling alls.

Idag är det mormors födelsedag. Hon hade varit 106 år om hon hade levt, jag saknar henne massor rätt vad det är men det gör inte ont längre. Hon hade inte velat bli 106.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

Loba sa...

Åh, så skönt att du äntligen får börja med sprutorna och därmed må lite bättre.

Jag hoppas åt och med er här borta.

SinnerSaint sa...

Å så underbart. Tiden med sprutorna tycker jag har gått supersnabbt. Jag har sprutat i 8 dagar idag och på måndag , alltså dag 12 från sprutstart ska jag göra äggplock. Så alldeles snart är det din tur!!

Icka sa...

Gött att få börja att sticka dej igen, mormor har koll på dej tror ja =)
Kram

Moi sa...

hmm gött och gött, jo då det är det väl även om det är första gången.

och jag ser verkligen fram emot resten av fasen, snart bara en vecka kvar. fort kan det gå nu tack.

loba tack, jag hoppas att jag får må lite bättre.