10 april 2007

bloggen

Den här bloggen är inte precis hemlig, men det är inte så att jag ringt runt till bekanta eller familjen och tipsat om den. Ett par vet, och någon misstänker nog men det är ganska få som verligen vet att det är JAG som skriver den. Det blev bara så.

Från början var det inte tänkt att bli något, jag testade olika bloggleverantörer och skrev bara något. Sedan blev det detta och nu vet jag inte vad det är. Egentligen vill jag kanske inte skriva om mig och mina vardagar. Egentligen ville jag skriva om världen och iaktagelser men jag är inte så vidare bra på det, och jag hamnar alltid hos mig och mitt. Man ska skriva om det man kan bäst har jag hört och jag antar att mitt liv är det jag kan bäst, men är det överhuvudtaget intressant för någon annan?

Jag menar fortfarande så googlar de flesta sig hit när de söker efter "knulla".

Inga kommentarer: