01 april 2007

söndagssvammel

Mjo det ordnade till sig igår. Jag grät ut allt det jobbiga och sedan grejade jag lite med småprylar som jag har och så satt jag länge länge framför datorn och surfade, msn:ade och skrattade. I bakgrunden hade jag TV:n på och olika program, Magnolia, som jag tycker om men den är skum! Särskillt när alla grodorna (paddorna?) börjar regna ner från himlen.

Maia Hirasawa är veckans konsument i DN och hon släpper visst sin första platta på onsdag. Jag har sett henne flera gånger men aldrig som soloartist. Jag har bara hört någon låt av henne - som var mer än okej - och det kanske kan bli spännande så småningom. Hon påminner lite om Lily Alen fast ändå inte.. Just nu är dock Maia ganska förknippad med Hello Saferide och jag tänker att det kanske tar ett tag innan man kan tänka bort Hello Saferide, eller så har jag fel och det i stället är en draghjälp.

Snart kommer M hem från sitt roliga, det blir bra. Han nämnde något om choklaaaad...

Idag är jag glad


Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: