08 april 2007

Helg ljuva helg, varför överger du mig?




En del av helgens aktiviteter och det har varit mycket trevligt. Nu är jag trött ty jag har ätit för mycket gott, och jag har ätit för mycket snask ur mitt påskägg, dessutom så vaknade jag av att en bebis skrek för full hals 06.30 i morse och sedan fick jag ont i ryggen och kunde inte somna om. Ibland när jag tänker på mina sömnlösa morgnar, slår det mig att det kunde varit min mamma som berättade om sina.

.........................................................................................................................................................................

och jag älskar M

..................................................................................................................................................................................................................................

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: