25 juni 2007

Äntligen

Jag har semester den här gången ska jag ta vara på de lediga dagarna och jag ska:
  • bada varje dag
  • gå promenader om jag vaknar tidigt
  • läsa många böcker
  • stänga av stressen och oron
  • lyssna på sommar ofta
  • äta mycket jordgubbar och kanelbullar
  • inte morra på M om han läser tidningen för länge
  • inte tänka på jobbet
  • inte ha på mobilen hela tiden
för att nämna några saker..

.............................................................

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Monica sa...

såg din fråga i nöd o lust1
köp sigvard bernadotte skålar,
Margretheskålar *skitsnygga* tycker jag o så hållbara jag älskar mina!
Skulle jag få flera skulle jag bli enda gladare http://shop.formfaktor.se/k/s/

dom har bra priser på Cervera och duka home

Skilda Pappan sa...

tack för fin kommentar.
Ja du, om man inte var ärlig... vad skulle det annars vara? SJälvbedrägeri... tack för en mysig lbogg! /Kram .A.