07 juni 2007

Förlovning?


Min vän Maria flög ballong för några år sedan. Det var en present till henne, en dröm kan man säga. Hon tog mycket fina bilder från den där ballongflygningen, och jag har ibland tänkt att kanske borde jag, kanske vill jag också flga ballong, någon gång.

När jag var yngre hade jag nog en idé om att det kanske vore tufft att förlova mig i en ballong, romantiskt liksom. Och nu undrar jag i mitt stilla sinne, var det några i den här ballongen som förlovade sig tisdags? Hur lät det efteråt?
"Jo så atte.. vi har förlovat oss, i porrballongen!!"

..................................................................................

foto: privat
Andra bloggar om: , , , , ,

1 kommentar:

Maria sa...

HA HA HA ha jaaaaaaaa var roligt det har varit! I porrballongen! Det hade varit livskvalitet!