11 september 2007

omväxling, men galenskap?

ållrajt, ungefär så här eller så här då?

2 kommentarer:

vonsachsen sa...

OK, du ville ha feedback, så här kommer någon, fast baseras bara på känslor (förstås :D)
Den här "gamla" tycker jag känns "mysigare" medan den nya är lite "hårdare" intryck. Känns som om jag hade kommit till en landsortstidning...(oops! hoppas du inte tar illa upp...) eller kanske till en biobondes hemsida.
Den nuvarande mysiga föredrar jag, fast på min skärm blir den ljusare rosan så jätteljust att jag knappt ser vad det står. Faktiskt. Och förresten så är rosa och grönt båda hjärtchakrats färger. Är det symboliskt på något sätt? :)
Den näst sista färgkombinationen med svart och hmmm khaki (?) var lite indie, lite 60-tal. Vad är det för känsla du vill förmedla?

huus sa...

Nej inget lull lull. Känns bara ganska tjejig. Kanske färgerna. På rätt väg i alla fall. Vår smak är förmodligen rätt olika.