23 mars 2007

lugnet före stormen

Jag har undkommit en migränomgång med endast en hårsmån skulle jag tro, om jag undkommit den vill säga. Jag får se. Anyway, gick jag hem ett par timmar tidigare från jobbet än beräknat, M sov och jag kröp ner. Vi kramades och för första gången på länge slappnade jag av, och han tog i mig, kliade mig på ryggen och smekte mig över huden så att den blev alldeles lycklig. Jag kände mig lycklig.

Nu är det helg och jag måste vila av bara fan inför hellweek som börjar nästa vecka. Om man oroar sig för jobbet i vanliga fall så kan jag säga att jag får magkatarr bara av att tänka tanken att helgen tar slut. Men det kanske kommer något gott ur allt, för alla inblandade. Egentligen oroar jag mig väl inte så mycket för egen del, men det finns andra inblandade som jag ska räcka till för och ibland är det svårt.

Ikväll hoppas jag på TP och vinst på triss.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: