18 mars 2007

Jo så atte... tjejers rumpor pratar.

Det blev två muséer idag. Det ena mest för den goda lunchens skull. B och jag fattade aldrig vad temat för utställningen var. "bokstaven A" trodde jag och resor trodde B så jag antar att hon vunnit om vi tävlat.

Det andra muséet var roligare, men å andra sidan var vi inte proppmätta längre och vi hade hunnt avhandla vårt privatliv ganska bra så jag antar att vi inte var så upptagna längre.

Efteråt åkte B hem och jag strosade på stan och kollade på prylar som jag kunde köpa, det hade jag kunnat men jag gjorde nästan inte.

Dock la jag märke till en sak. Tjejors rumpor i jeans är som ansikten som pratar! Jo en del blir liksom glada och en del blir ledsna och surar för varje steg som tas, en del liksom får skrattrynkor och kisar mot solen. Det beror liksom på hur tighta jeans tjejen har och på hur bakfickorna ser ut.
Jag ska försöka ta bild någon gång, tills dess kan man kika här och här och här för jag vill inte sno någon bild. Tyvärr illustrerar bilderna inte exakt det som jag menar men kanske att någon med lite fantasi kan hajja vad jag menar?


Andra bloggar om: , , , , ,

1 kommentar:

Katarina sa...

Den där utställningen tycks vara roligt, men jag vet inte heller vad dess temat är...