05 juli 2007

ett + ett om en timma eller så

Well, M kommer hem från sitt roliga om ett par timmar, och jag är nöjd med min minisemester i ensamheten. Jag har läst och lyssnat på böcker, fixat och städat lite, legat i solen på balkongen och hängt lite hos grannarna.

Just nu håller jag på att ställa om mig från jag-gör-vad-jag-vill till självklart-vill-jag-höra-allt-om-ditt-roliga-och-alla-nya-låtar. Jag ska Oh:a och Ah:a lagom mycket, fast det är ingen uppoffring egentligen. Egentligen är jag glad över hans intresse och rätt stolt, men som sagt för nördar har intressen en tendens att ta överhand ibland, men bara ibland...

............................................................................

Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

Maria sa...

Jag Oh:ar och Ah:ar sällan. Jag låter mest "GRRRRrrrrrrrrr" eller "Pust" eller "suck". Jag är ingen trivsam sambo. Fast min sambo tycker ju att hans arbete är hans liv och jag tycker att mitt liv är mitt liv. Vi tycker olika på den fronten. Därav alla "GGGGGGGgggggggrrrrrrr".