10 juli 2007

Moussaka är gott och lantlig inredning är ?

Åh just det ja, vad är det med lantlig inredning egentligen? Är det så snyggt? Jo på lantstället kanske, men av 50 inredningsbloggar handlar säkert 40 av dem om lantlig inredning, vilket innebär vitt, vitt, vitt och skavda möbler. Jag är hyfsat säker på att "min man" hade sagt något om alla rosetter och alla gulliga prylar som lantligt kan innebära men jag vet inte, ibland får han inte bestämma, och ibland tror han att han bestämt.

Och sedan tänkte jag också tala om att middagen i kväll var fenomenalt god och jag tackar Lotta idag igen! Jag önskar att hon var MIN hemmafru!

.....................................................................................................................................

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: